Nijkerk

Bij NBSS geloven we in de kracht van sport en beweging. Daarom werken we samen met scholen en jongerencentra om een omgeving te creëren waarin kinderen en jongeren worden gestimuleerd om actief te zijn. Ons programma omvat een breed scala aan activiteiten, variërend van gymlessen tot pleinspelen en een sportief aanbod op de buitenschoolse opvang (BSO).

Tijdens de schooldag organiseren we uitdagende gymlessen die niet alleen de fysieke vaardigheden van kinderen ontwikkelen, maar ook teamwork, leiderschap en zelfvertrouwen bevorderen. Onze ervaren instructeurs zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving waarin alle kinderen kunnen groeien en plezier kunnen hebben.

Na schooltijd bieden we een gevarieerd aanbod aan sportieve activiteiten op de BSO. Of het nu gaat om voetbal, basketbal, dansen of iets anders, er is voor elk wat wils. Kinderen kunnen hun energie kwijt, nieuwe vaardigheden leren en vriendschappen opbouwen in een ondersteunende en inclusieve omgeving.

Door samen te werken met scholen en jongerencentra streven we ernaar om sport en beweging toegankelijk te maken voor alle kinderen in Nijkerk. We geloven dat een actieve levensstijl niet alleen de fysieke gezondheid bevordert, maar ook bijdraagt aan sociale en emotionele welzijn.

Jouw aanmeldingen
    Jouw lijst is leegGa terug naar aanmelden